Mutasd meg, hol laksz - és megmondom, ki vagy. Ember és dizájn egymás kiegészítői. A lakni passzív ige - belakni valamit aktívan kell. Belsőépítész, lakberendező). | Ez a weboldal Google keresőoptimalizálás alatt áll. - Honlapoptimalizálás és linképítés a jobb helyzésért!

2013. május 23., csütörtök

Csillag, avagy dizájnos mécses tartó

Kétoldalas vékonyabb kartonból készítettem a tartót és a csillagot. A mécses tartónál a  csillagok alapjának kivágtam egy 5 cm sugarú kört, melynek közepén halványan egy 2 cm sugarú kört rajzoltam. A kört ketté hajtottam, azután még kétszer szintén ketté hajtottam. Ezzel a kört 8 egyenlő részre osztottam. A hajtások mentén bevágtam a közepén bejelölt körívig, nyolc cikkem lett. A cikkek tetejét egymásra hajtva összeragasztottam, így lettek a kis kúpok. Belehelyeztem a mécsest és kész. A mécses oldalát befesthetjük vagy gyöngyökkel díszíthetjük.


Hasonló képen készült a csillag is. Itt készítettem egy kisebb csillagot is,  ennek a kör sugara 3 cm, a belső kör (ameddig bevágom) 1,5 cm. A kisebbik csillagot a nagyobbik közepére ragasztottam és még egy pici strassz csillag került középre. A strassz csillagot helyettesíthetjük papírból kivágott  csillaggal is.
Tipp: Készíthetjük a csillagot olyan papírból is, amelynek a két oldala nem egyforma színű. Különlegesebb hatást érhetünk el vele.
Ha van kedvünk és türelmünk készítsük el. Szobánk bármelyik részére rakhatjuk, nagyon jól fog mutatni és hangulatos is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése