Mutasd meg, hol laksz - és megmondom, ki vagy. Ember és dizájn egymás kiegészítői. A lakni passzív ige - belakni valamit aktívan kell. Belsőépítész, lakberendező). | Ez a weboldal Google keresőoptimalizálás alatt áll. - Honlapoptimalizálás és linképítés a jobb helyzésért!

2013. május 27., hétfő

Levélkép - Boríték címzés

A boríték helyes címzése

Akadnak, akiknek mai napig gondot okoz, hogyan kell egy borítékot megcímezni helyesen. Nos, így kell:
A kép nagyítása: kattints rá!
Persze egyáltalán nem baj, ha a kóperta dizájnos, de a címzésnek akkor is pontosnak kell lennie, a posta különben nem kézbesíti. A boríték helyes címzése iránt érdeklődők több honlapunkon találhatnak releváns információt. Elkészítettem és a nevezett oldalakra kitettem a nagy gonddal készített ábrát. Kíváncsi vagyok, növekszik-e ettől a weblapok látogatottsága, miután az eredeti közlés helye szerveroldali vírusfertőzést kapott, és úgy tűnik 2012. május-június folyamán a hibát a rendszergazdáknak nem sikerült orvosolni. Bár az oldalak a böngészőben rendesen megjelennek, a cache-képük torz, fertőzött, idegen linkektől hemzseg. Ezért úgy döntöttem, a boríték és levélcímzés szempontjából optimalizált régi oldalt tovább linkekkel nem támogatom.Ebből a posztból is átirányítottam őket egy új weblapra, erre: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése