Mutasd meg, hol laksz - és megmondom, ki vagy. Ember és dizájn egymás kiegészítői. A lakni passzív ige - belakni valamit aktívan kell. Belsőépítész, lakberendező). | Ez a weboldal Google keresőoptimalizálás alatt áll. - Honlapoptimalizálás és linképítés a jobb helyzésért!

2021. május 13., csütörtök

Kanapé árusítás: így csinálják mások

 

Sarokkanapé design

Nagyot téved, aki azt gondolja, hogy elegendő egy boltot nyitnia és máris özönlik a nép, hogy bútort, ülőbútort, kanapét, kanapéágyat, fotelt, hokedlit - pardon - puffot vegyen! A vásárló megnyeréséhez bizony reklámra van szükség, s napjainkban ennek döntően legjobb eszköze az internet.

Hogyan adnak el kanapét mások

A frissen nyitott bútorüzletek száma igen jelentősnek mondható s nekik nem csak a tőkeerős multikkal, hanem az országos hálózattal rendelkező boltokkal is meg kell(ene) küzdeniök.
Ehhez a küzdelemhez persze nem csak árura és korszerű honlapra van szükség, hanem keresőoptimalizálásra és a konkurensek által felhalmozott, de rejtett tapasztalatokra is!
Ám itt a Bognár Stúdió online marketing ügynökség, a keresőoptimalizálás specialista - amely cég elemezte azt, ami eddig rejtve volt: miként árusítanak kanapét a már piacon gyökeret vert, sikeres kanapé, sarokkanapé árusok. 

A Kanapé: áru kínálatának tipológiája a weben című dolgozat

A Bognár Stúdió sorra elemzi a Google keresőtáblájának élvonalában büszkélkedő kanapés honlapok title meta tag-jét - magyarán a keresőben megjelenő címét és tipizálja az árusítás mikéntjeit.
Íme, példának egy egyszerű részlet:

A döntő többség – 15 cím – a kínált termék, a kanapé valamilyen tulajdonságát mutatja föl.
Ebből konkrét funkcióra az alábbiakat jelölték meg az üzletek:

– ággyá nyitható, ágyneműtartós
– relax kanapé, dönthető háttámla
– kinyitható kanapék – mindennapos alvásra
– ágyazható kanapé, kanapéágy
– kanapék, nyitható ágyak

A bejegyzés sokkal több részletet árul el, érdemes rápillantani:

Kanapé: áru kínálatának tipológiája a weben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése